Saturday 14 September 2019

Telaten, Ngimpi karo Turu


Setelah sholat subuh, Lek Karyo tidak beranjak dari duduknya. Kepalanya menunduk hingga menjelang fajar. Kebiasaan itu membuatnya marah jika ada orang yang memberitahu bahwa sholat jamaah subuh telah selesai.
Maka sampai jam 6 pagi, ia dibiarkan duduk di masjid. Melihat Lek Karyo mulai tersadar bangun menuju teras mengambil sandal, Kang Drakim menghampirinya kemudian berseloroh.

"Wes tangi Lek Karyo?"
Mata Lek Karyo masih 5 Watt seakan nyawanya belum lengkap dari persinggahannya.
"Lha rumangsamu aku turu pok?"
"Lho kawit mau njagong karo metungkul anteng Lek?"
"Ohh....iku mau aku lagi ketemu bocah nom lagi takon masalah kerjaan"
"Sik...Sik...kok ampuh temen Lek,sampeyan?terusno ceritomu!"
"Bocah nom kuwi takon, piye carane dadi tukang buruh sing apik?"
"Banjur jawabanmu opo Lek?"
"Kowe kuwi nek takon koyo meh nagih utang, kesusu ora ono jeda ne!"

"Piye neh....penasaran kuwi karo ceritamu!"
"Tak terusno, lha kuwi bocah Kuwi takon masalah gawean. Yo aku tak jawab, bahwa kuncine kuwi ming andhap asor karo kudu telaten. Dadi aku mau ngomong sampeyan kudu ora usah sombong ben rezeki ilmu karo rezeki konco kareben melu. Banjur memang kudu telaten, ojo kakean sambat, kudu sabar lan jembar penggalih. Ojo gampang nesunan karo tersinggungan kadang Gusti kuwi maringi masalah kareben munggah derajate. Milo memang kudu telaten ngisor karo nduwur.

"Ohhh....bocahe piye Lek Karyo?"
"Nek wes ngunu bocahe sungkem karo aku. Terus aku ngomong maneh. Aku nerimo sungkemu kareben sampeyan ora kecewa wes berusaha ngurmati aku. Tapi sejatine aku ora duwe opo-opo biso ugo ujianmu luweh ampuh ketimbang ujianku dadi ora susah gumunan, nganggep aku wong sing paling ampuh. Aku karo sampeyan podo kabeh. Sing mbedakno amal bakti kanti ikhlase ing ndunyo".
"Nah kuwi mau bocahe numpak opo Lek Karyo?"
"Mau bocahe numpak motor matik jaketan ireng"

"Lha kok aku ora weruh Yo?"
"Kandangi owg, bocahe cepetan soale ameh mangkat kerjo"
"Tapi aku kawit mau neng kene ora weruh! tenan kuwi."
"Nah kuwi, teko karo lungane pas aku lagi metungkul karo njagong"
"Nah, Kuwi sampeyan lagi ngimpi Lek?"
"Lho....aku kan ora turu?"
"Piye tho? Nek ngimpi mesti turu kan?
"Yo durung mesti, aku ngimpi tapi sarungku ora teles, Drakim! Aku ora turu kan?"
Seketika itu Lek Karyo meninggalkan masjid. Kang Drakim masih berdiri bingung mikir istilah "ngimpi karo turu".

No comments:

Post a Comment