Saturday 27 April 2019

Mlaku-mlaku Opo Pit-pitan


Pagi di sebuah warung megono perempatan kampung,
"Duh...sirahku mumet nopo yo, ?", tanya Lek Mardi.

"Walah, kuwi paling kurang duit, Lek!", jawab Lek Karyo sambil menyeruput teh manis.
"Duit, kuwi akeh ya biso kurang. Nek syukur yo biso cukup lek", jawab bijak Lek Mardi.
"Terus...piye?opo kurang piknik?", tambah semakin penasaran aja Lek Karyo.
"Wah, nembe aku lungo luar kota ziaroh Jawa Madura, kurang piye leh piknik?", cecar Lek Mardi.
"Anu...Lek, sampeyan kurang olah raga palingan, tak mat-matke sampeyan tambah lemu gerake kurang makane gampang masuk anginan", jawab Lek Karyo dengan pasrah.
"Nah...Kuwi aku ora tau olah raga babar blas. Awake aras-arasen ngge olah raga", sambut Lek Mardi sedang tempe goreng di meja sudah hampir ludes disantap.
"Olah raga kuwi angger niat, Lek. Sampeyan biso mlaku-mlaku utowo mlayu-mlayu, gratis ora mbayar".
"Aku kok isin ya nek koyo ngunu, dewean koyok wong ilang", jawab Lek Mardi dengan nada sedikit menyangkal.
"Nek ngunu...olah ragane pit-pitan Lek, dadi ora ketok olah raga. Malah koyok miripe ngge wisata keno. Akeh lek saiki wong pit-pitan, piye saranku tokcer tho?"
"Nah kuwi.....masalahe aku ora duwe pit Lek, dadi tambah mumet ra! piye wes?", timpal Lek Mardi.
"Paling gampang, ngene Lek. Sampeyan mlaku-mlaku karo nuntun motor ben awake ngringet."
"Wah....gel ayah-ayah bae saranmu, Lek...aku sing edan tho lek...wong motor biso ditumpaki malah diken nuntun", jawab Lek Mardi sambil umbas-umbis.

No comments:

Post a Comment