Thursday 16 May 2019

Kebahagiaan dan Kenikmatan


Kang Mardi sore tadi datang membawa dua kelapa muda dari kebunnya untuk di berikan kepada Lek Karyo. Bersama pit jengki bermerek Phoenix, kelapa muda itu di taruh di boncengan belakang.
"Lek Karyone ndek omah ora, Yu Jum?"
"Nembe wae metu, seh resik-resik neng kuburan"
"Ono opo Kang Mardi?"
"Iki lho, Yu...tak gawake senengane Lek Karyo, degan ngge buko mengko",
"Owalah....repot-repot tho Kang!"
"Wes ora opo....iki nembe seko kebon sekalian panen"
Setelah Yu Jum mengambil degan dari pit jengki. Tiba-tiba Lek Karyo datang jalan kaki dengan menggunakan celana kolor dan kaos disampirkan dipundaknya.
"Nah...kuwi teko Lek Karyo", sebut Yu Jum sambil menoleh ke Kang Mardi.
"Beneran wes!"
"Walah, dhulur lanang tumben sore-sore wes nyang omah Kang?"
"Iyo, Iki mau kadi kebon panen degan",
"Beres kuwi...durung bakdo idul fitri wes panen"
"Berkahe poso, Lek Karyo aku mau nurahi ngge sampeyan"
"Seh eling tho....mbek dhulur lanangmu?"
"Whooo....yaa....eling, aku pengen suk mben, neng kampung akhirat yo seh sedhuluran ngene yo Kang?"
"Mugo-mugo yo....tapi aku durung pengen saiki jhe, seh meh umpul-umpul ngge sangu golek kebahagiaan mengko", jawab Lek Karyo.
Kang Mardi tampaknya mikir atas jawaban Lek Karyo. Setelah duduk bareng di depan rumah mereka ngobrol lebih santai keduanya sambil melepas lelah.
"Iyyoo....bener Lek Karyo, awake dhewe kuwi ming nunggu panggilan wae ya, aku penasaran jawabanmu mau kok jawab lagi golek kebahagiaan. Maksude kepriwe Lek?", tanya Kang Mardi
"Walah ... Aku malah sore iki sinau Karo sampeyan Kang Mardi"
"Lho ...kok aku?"
"Iyoo ...Kuwi wajahmu kuwi sumringah nembe maringi degan, kae Yu Jum yo sajake seneng di oleh-olehi seko kebon"
"Lha, banjur hubungane opo Lek Karyo?"
"Nah ...kuwi wes nyoto sampeyan kanti ikhlas maringi. Biso dadekno sampeyan kuwi biso bahagia nanging ojo bangga. Karo tetep eling bahagia kuwi uduk kenikmatan lho ya!",
"Opo bedane Lek Karyo antara kebahagiaan karo kenikmatan?"
"Bedane ngene Kang Mardi nek kebahagiaan kuwi bisa nggaweni bungah neng ndunyo lan akhirat. Lha dening kenikmatan iku tumprape roso ning ndunyo, biasane ono batese"
"Maksude kepriye Lek Karyo?"
"Sampeyan mau maringi degan, banjur sampeyan bahagia tho?"
"Alhamdulillah aku seneng Lek Karyo"
"Lha aku yo bahagia mergo sampeyan tulus ikhlas maringi aku. Lha nek kenikmatan kuwi ono batese. Mengko nek pas buko aku minum degan ming nikmate sak gelas. Nek wes 7 gelas wes ora nikmat"
"Ohh....ngunu tho?"
"Iyooo.... sampeyan wes nyicil kebahagiaan ngge saiki karo ngge suk mben"
"Alhamdulillah Yo Lek Karyo mugo-mugo amal perbuatanku Yo kanti diterimo ning karsanipun Gusti"
"Lha...Iki sampeyan wes nyicil sangu, opo wes meh siap mangkat saiki pok, Kang?", sahut Lek Karyo sembari berkelakar.
"Ngawurrrr ....Yo seh kurang akeh...mosok sangune mung degan?
"Hahahahahaa...."
Kedua sahabat itu berceloteh hingga menunggu waktu berbuka.

No comments:

Post a Comment