Thursday 16 May 2019

Demo


Dari bunyi rem becak yang baru datang,
"Ngreeeekkk...", Lek Karyo melompat dari pos kamling berlari mengejar ke depan kemudian berteriak,
"Woy....Lek Daryono....Kowe bali...Lek!",
"Jebul...kowe Karyo!",sahut Lek Daryono
"Iyo...Lek"
"Kiye aku tandangi, gawananku akeh", Lek Karyo berusaha membantu menurunkan barang bawaannya dari becak.
"Gawanane akeh nemen Lek Dar?"
"Lhah iyo....kan seko Jakarta gowoni oleh-oleh",
"Akeh sing njaluk oleh-oleh tho Lek?"
"Yo...uuuwaaakeh!nek ora digawani malah nesu!"
"Ohh...aku reti ben ora nesu Lek",
"Wahh beres kuwi, mbok aku dikandani",
"Ngene...Lek...sampeyan ora usah lungo... kan akhire ora ngoleh olehi"
"Lha...Kowe iki edan opo gemblung!"
"Lho...Yo bener tho?"
"Lha nek aku ora lungo, sing bayari kowe jogo omahku, sopo?"
"Banjur hubungane opo karo bayaranku?"
"Lungaku kan kerjo neng Jakarta?"
"Owalah kerjo tho?"Lha tak kira demo koyo neng tipi-tipi"
"Aku ora melu demo, ming sing ngompori demo",
"Ohhh....ono kompore tho Lek?", sambil mikir.
"Onolah...biasane neng mburi",
"Kiro-kiro sedino entek pirang tabung gas yo Lek?"
"Ngomong karo kowe angel...Karyo...Karyo....!Kae gugah tukang becake, kedarung turu ngenteni kowe!"

No comments:

Post a Comment